Wednesday, January 20, 2010

Tercapai gak hasrat~

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh dan salam sejahtera...

kwn2 sekalian,

"luggage dh siap sedia dh"

"tiket pn dah bli...(nie gmbr hiasan jerk yerk, bkn tiket ted)"

"ape lg...lets balek kg...haha~"

"Kelantan, here I come...haha~"

ted gembira sgt...Alhamdulillah tercapai ak hasrat ted nak balik umah walaupn dlm keadaan skg yg amat genting, tp ted nak balik gak...ted terpkasa korbankan ujung mggu nie, sbb kalau ted tak balik kali nie, sampai grad la br ted bley balik...

lagipn utk cuti taun baru cina nnt pn ted tak balik gak...huhu...terpksa la kan berkorban...mcm pepatah melayu ada ckp:

"nak seribu daya, tak nak seribu dalih"

demi segulung ijazah, ted terpaksa gak berkorban...tp ted tak pernah serik pn sbb ted nak lg merasai kepayahan nie...kadang2 seronok, kadang2 tertekan...tp itulah suka duka dalam belajar niekan...

harap sgt ted dpt sambung ke peringkt yg lebey tinggi...ted dah ulang brape kali ayat nie, kwn2 ted yg tanya, smua ted jwp same jerk...nak further study...tp kalau dah ditakdirkan utk ted tak dpt, ted redha jela kan..kita tak boley melawan ketentuan yg Allah telah tetapkan...btol tak?

eh! jap...nie kisah luahan perasaan ke ape nie? haha...
ape la yg ted mengarut mlm2 nie kan...erm, nak buat entry nak ckp psl balik kg jerk...tp dahmelalut ke benda laen lak...isk3...

hah! tiket dah bli smua dah...harap2 tiada aral yg melintang sbb umi ted mmg suruh balek mggu nie sbb ada planning katenya...apekah ittew? tak sbnr rasenya nak tau...hiks~

btw, sape2 ade nak kirim pape tak kat ted? owh! korg smua tau kan, ted org kelantan? haha...erm, kalau nak kirim, menda yg bley ted dptkan kat pasar siti khadijah @ kat wakaf che yeh ke ok la...kalau kat rantau panjang ke @ pengkalan kubur ke...harap maap la yerk...tak de mase ted nak ke sane...dah la jauh...I org kb jerk...haha~

kalau nak, kna gtau awal2, b4 jumaat...sbb jumaat ted dah tak online rasenya, online pn kalau sempat je la...hehe~

~bye~

3 comments:

nAmeLeSs said...

ohowwwwww... seronok!! selamat pulang! :D

p/s: berhati2 di jalan raye!

Ted said...

thank you...hehe~ =D

myfuzzyworld said...

Salam Ted,

Jangan lepaskan peluang utk memenangi 4Gb Kingston Data Traveler atau 250GB Maxtor External Hard Disk.

Sila layari:
http://emilayusof.com/2010/01/blog-survey/

-Zu-