Tuesday, April 27, 2010

Habis sudah....


السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

bertemu skali lagi kita didalam dunia blogging ini, dunia alam maya, dunia tanpa sempadan...

ape khabar sahabat2 sekalian? harapnya dlm keadaan sihat sejahtera dlm menjalani kehidupan sebgai khalifah ALLAH di muka bumi ini...

Alhamdulillah dengan izin-Nya...maka aku telah berjaya mengharungi peperiksaan akhir utk tahun ini juga merupakan peperiksaan akhir sebagai pelajar prasiswazah sains bioperubatan...InsyaAllah...walaupon performance untuk exam kali nie tidak berada ditahap yg memberangsangkan jika dibandingkan dengan tahun 3 kerana aku tidak mampu mengekalkan momentum belajar itu...mungkin juga sedikit sebanyak dipengaruhi faktor luaran...tapi aku tidak mahu jadikannya sebagai alasan...

"padaMu Ya Allah aku mengucapkan syukur terhadap nikmat yg Engkau berikan"

sampai ke tahap ini, aku hanya mampu bertawakkal sahaja...kerana usaha telah pun kutaburkan...kini hanya berserah dan berdoa saja mampu dilakukan...InsyaAllah selagi percaya kepada kebesaran Allah, ape pn boleh terjadi dengan izin-Nya...

selepas nie, tinggal lagi satu cabaran, tidak mahu aku katakan sebagai halangan kerana menganggap ianya bukannya halangan kepada aku tetapi lebih kepada cabaran sebelum aku betul2 bergelar sebagai graduan sains bioperubatan...sudah tidak sabar rasanya hati ini untuk kembali ke pangkuan keluarga yg dirindui...sebelum kembali ke KL utk satu urusan penting...

disebabkan semangat aku berkobar2 nak habiskan exam, aku telah menghabiskan satu hari di Perpustakaan Dr Abdul Latif (PDAL)... dari pagi (tak de la pagi sgt) sampai la ke petang, lebey kurang kul 6...struggling for the last paper...sonok duk sane, dapat bnyk rujukan buku2...gumbira aku..huhu~

"terasa over lak sbb amik gmbr sendiri"

sambil study tu, aku snap2 la gmbr...mase nie lunch time, tak de org dalam library mase tu...huhu...utk menghilangkan ngantok, aku pn maen la tangkap2 gmbr...feeling kan aku kalau tgk gmbr tu...tp, ade aku kesah? yg penting hati gumbira dgn ape yg ko lakukan, itu dah cukup...okey?

~bye~

2 comments:

ain said...

patotlah jwb paper mikrob dgn bersunguh2...heeee....x benti tls ak tgk...hahahaha

ayue rock said...

mmg dasat die nie..ak tgk pun leh jd cuak..psiko ak..hehehe