Sunday, May 30, 2010

Mau balik sudah...



السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

sudah lama tak update...maaf la ye, tak sempat...semlm pn br balik dr Singapore menghadiri International Anatomical Science and Cell Biology Conference 2010 kat National University of Singapore. selama 4 hari berada di sana...nnt la aku update pasal cter nie ek...hehe~

skg nie tak sempat sbb online kat tempat awam kan, so kna la cepat2, tak ley wat syok sendiri...haha~

owh! mlm nie aku dh bertolak balik ke kelantan slps hampir 3 bln tak balik...hehe...flight kol 11 (flight katenya...haha...walhal, naik bas je) tempat biasa la kalau org pantai timur nak balik, hentian putra la...huhu...tak sabar nak balik umah, mau jumpa itu budak kecik la...haha~

harap2 la dah balik kelantan nnt, tak de la plak org call suruh dtg interview kat kl...seyes benci kalau camtu, time aku ada kat kl nie, tak de la plak nak call, sampai kelantan nnt mesti ada...sama gak mcm kat border aritu, baru nak cross kastam, ada call suruh dtg interview...so, ape bley wat, nak minta tarikh len dia ckp nnt nak tgk schedule dlu...so mksdnya...fhm2 jela kan!? nak wat cena, bukan aku nak pn, dah aku mmg ada kerja kan...huhu...sedey la ceni~

nnt, kat kelantan...terpaksa la aku rajin2 pegi cyber cafe, sbb nak pinjam broadband org segan...haha~

originally, hari ke 13 menganggur...haha~ kna wat counting nie...tak suka la...kat umah nnt, terpaksa la jadi buruh binaan kejap...bley develop muscle kan...haha~

~bye~

No comments: