Saturday, October 2, 2010

Maju Setapak Ke Hadapan~


Ucapan Selamat Hari Lahir ditujukan khas kepada member rapat aku sorg nie aka pemilik blog ++ me WORD ++...(nnt lawat la blog dia yer, aku just promote je..hehe~)

Nothing much, tak nak ucapan pnjg2 sbb empunya dia tak minat nak baca blog pnjg2 nie...so, i make it simple...k~

Selamat Hari Lahir dude...
semoga ko sentiasa dilimpahi rahmat Allah selalu...smoga dipanjangkan umur, dimurahkan rezki dan diterima amalan oleh-Nya...
semoga prinsip2 idup ko yg ko pegang slama nie sentiasa menjadi motivasi buat diri ko...(seorg yg kuat prinsip nie...)
well, smoga berjaya dlm ape jua bidang yg ko tempuh k...
smoga persahabatan kita berkekalan...InsyaAllah~

"beliau..hehe~ XD"

"Tomenai de tomenai de, ima wo ugokasu kimochi, donna ni chiisana tsubomi demo, hitotsu dake no HAPPINESS"

p/s: aku yakin ko tau mksd nie...kalau tak tau, ko tau kat ne nak cari kan...hehe~
sentiasa bergumbira and smile always...k~ chillsssss

3 comments:

padilchan said...

itu budak manyak muncit la... adoi~

padilchan said...

btw, apekah copy paste lagu arashi nie??? haha~

Ted said...

1. haha...sendiri ngaku kah? eleh! muncit2 ko pn, ramai peminat...ok la tu kan...haha~

2. aku tak copy paste tau...aku tulis balik dr citer tu...hak3~