Monday, December 20, 2010

..:::My Turn, My Moment, My Birthday:::..


Alhamdulillah, hari nie bersamaan 20 Disember 2010, maka genaplah 23 tahun aku hidup di muka bumi nie...dh 23 thn dh, rase mcm dh tua sesgt dh, padahal bnyk lg menda dlm idop nie yg masih belum diterokai...camne tu?

terasa cam cepat je everything berlalu, dr bayi [mcm la ada memori ms jd bayi], jd kanak2 riang ria, kemudian masuk alam persekolahan, sekolah rendah, sek menengah, sambung lg ke matrikulasi, nek setangga lg masuk u...dan skg dh menempuh alam pekerjaan sudah...

terfikir gak sepanjang 23 thn aku idop nie, ape contribution yg aku dh wat selaku khalifah di muka bumi nie, ape yg aku dh lakukan dlm menegakkan panji2 Islam di atas muka bumi nie agar dipandang mulia di mata masyarakat?...jwpnnya: TIADA (sedey~)

tp, masih belum terlambat utk memulakan sesuatu kan...asalkan ada nawaitu, InsyaAllah segalanya akan mendapat petunjuk daripadaNya...

neway, Selamat Hari Lahir utk me myself, serta buat semua yg menyambut hari lahir utk hari nie (20 Disember 2010)...terutama skali kat Abg 1st aku masa kat UKM [ramai sgt abg...haha~], iaitu Bro Aiman @ juga femes ngan blognya CucuTokWan [sila la melawat blog beliau k]...tQ Bro 4 everything...hehe...planning nak sambut bfday sesame asyik tak jd jew sbb slalu musim cuti sem...tak pelah, tak de rezki kot..hehe...but u will always be in my memory, for ever (waseyh! buat drama lak aku~)...

nah! aku blanje korg kek nie...Resepi Rahsia lg k...hehe~
nie kek caramel cream cheese...damn i love diz cake veryyyyy much...cedap sgt2~

8 comments:

Abhamz said...

salam, selamat hari lahir

Ted said...

wsalam...trima kasih En Abhamz...=)

zirconia said...

happy belated birthday ted. sama ngan my sister nampaknya. tambah lagi satu geng december ;D

Ted said...

tQ zirconia...hehe...nnt bley la wujudkan group born in december...hehe~ =D

zulfikar84 said...

selamat hari jadi bagi yg paling muda diantara didlm tahun.. :)

Ted said...

hehe...tQ soo much bro zul...=D

SnowladieS said...

kek :(

Ted said...

kek! knape dgn kek?