Sunday, February 6, 2011

Jom Kenduri


semalam ada jemputan kenduri kahwin daripada member rapat waktu skolah dlu...(citer smlm br ko nak update ted, dh basi la woi...aku kata, suka ati aku la).

dh dpt personal invitation lg, pegi la..lgpn tak jauh dr umah aku, nek moto tak sampai 10 minit pon...kalau tak pegi nnt ape lak dia kata kan...owh! lupa lak, bukan member aku yang kawen, tp akak dia. aku knal gak la akak dia sbb aku slalu lepak umah member aku nie. slalunya umah dia jd tempat utk reU group kitaorg...hehe~

jadi fikir2 nak bwk hadiah, ak bgtau umi ckp nak beli tuala yg ada tulisan "congratulions" ke, "selamat berkahwin" ke...sbb dlm pale mmg dh tak de idea nak bli ape...tp, terus dibantah oleh umi...umi ckp motip beli menda camtu, jadi umi bg cadangan bli kain, nnt bley la dia jahit buat baju...

trus je aku stuju dgn idea umi dan ajak umi g kedai kain...jadi umi la yg pilih kainnya sbb aku tak la berapa pandai nak bli menda ceni...yg paling hebat my daddy la. sgt hebat dlm memilih corak bunga, warna smua yg chanteQ, bahkan umi pn akan tanya my daddy dulu kalau nak pilih kain...kalau aku yg pilih mesti akan ada komen, warna pucat la, bunga besar la...macam2, seyes aku tak reti bab2 ceni...ngeh3~

al-kesahnya, 3 helai kain diangkut umi...walla~

 nie la kainnya...chanteQ tak? yg penting pink k...ahakz~ 
(bkn aku yg pilih k)

aku sempat la duk usha kain yg nak bagi kat calon isteri..haha~ (gatal seyh ko ted, sejak ble jadi ceni nie)

balik umah nak balut la ngan kertas hadiah yg chanteQ..haha..sbb ianya adalah kain, jadi tak de kotak...terpaksa la usha kotak la, habis geledah sgala barang, akhirnya dapat gak kotak yg sesuai...pastu, apa lg, balut yok~

 berbalut sudah...hehe~

jeng...jeng...jenggg...siap sudah...harap sker la ye dgn hadiah tak seberapa dr ted~

tahniah aku ucapkan utk kak azwa dgn pasangannya azhar...semoga berbahagia hingga ke anak cucu...=D

5 comments:

atiEy_[azHa] said...

okey apa kain . boleh buat baju tu . tapi siyez , kawan kahwin Jumaat tu pun tak dak idea nak bagi apa . huhu

Ted said...

[atiey_[azha]] ok eh kain...hehe...juz xpandai nak pilih je...

padilchan said...

congratulions???

haha~ lion mane la pulak yang nak kene amek nie...

Ted said...

[padilchan] typing error la...pe ley wat...haha~

padilchan said...

memetik kata-kata kau, "aku sempat la duk usha kain yg nak bagi kat calon isteri..haha~ (gatal seyh ko ted, sejak ble jadi ceni nie)"

sangat duh~~~