Wednesday, February 2, 2011

Saya Nak Cuti...Boley?


aku mengucapkan tahniah utk ko ted sbb pertama kalinya ko dtg kerja dalam keadaan yang sangat tidak rajin...haha...tahniah...tahniah...

sgt tak vogue (vogue kate beliau) rasanya ble org len dh start cuti bagai, tp aku masih di pejabat hari nie...kerja penuh lak tu...alamatnya, smua menda jadi malas la nak wat...dr td lagi duk asyik bukak fb je, skg nie blogging la plak...hish~ sebernarnya bukan la malas, cuma tak rajin je, yelah tepon nak cakap ngan pegawai bank dah cuti, tepon nak cakap ngan pegawai sekian2 pn dh cuti gak...

korg2, ade ke yg tgh kerja lg? mesti smua dh cuti kan...tol tak? tambah2 yg kt kl, smlm cuti, jd arini ambik cuti la, kalau tak dpt buat2 dpt MC, kalau tak dapat gak ambik EL...haha...jadi, dapat la direct cutinya...br la sonok...bley bawak anak bini g jenjalan makan angin ke, honeymoon ke...

 aku lak, esok br mula cuti, ahad dh kerja balik dh...kejap kan...nak berjimba2 pn tak bley...cena?

tp layan jela, nak wat cena sbb makan gaji ngan org kan...len la aku bukak syarikat sendiri, bley la sesuka suki tak nak datang keje...

btw, utk korg2 yang dh mula bercuti bagai, selamat bercuti aku ucapkan kat korg...masa bercuti tu ingat2 la aku kat pejabat nie yerk...hehe~

yeah! to-do list for today....nothing...haha~
(gmbr ehsan dr enchek google, sbb tak tahu pemilik sebenar)

2 comments:

zirconia said...

kerja rajin2 eh ted. jangan malas2 - pesanan daripada orang yang cuti seminggu :D

Ted said...

[zirconia] ngeh2...saje nak bg dengki kan..