Wednesday, March 23, 2011

Aku Bahagia

Alhamdulillah~

Hari nie aku gumbira, walaupun tidaklah sangat gumbira, tp gumbira la, tak banyak sebenarnya, skit je gumbiranya, tapi masih dikira gumbira gak la kan...

Ternyata, skali lagi aku kalah dengan senyuman, 

Just a simple smile yet came from a very sincere heart...

and specially dedicated to me.. 

Thank you,

You have kiss away half of my burden...

Dia telah meletakkan senyuman dibibir aku untuk sepanjang hari nie,

Aku sangat bahagia...yeay~

 Binatang apa nie? kucing ke?
(Gambar Ehsan Prof Google)

p/s: and of course, this time aku takkan meletakkan harapan yg tinggi, sbb selalunya bila aku meletakkan harapan yang tinggi mesti berakhir dengan kekecewaan, macam yang berlaku dalam kes2 sebelum nie...jadi kali nie, cukuplah sekadar menjadi tempat untuk aku menghilangkan memori2 yang lepas...(i think it is the right time or i can say the best time for me to let go of the past...kind of sick just to think about it...tapi persoalannya adakah aku mampu melupakan dia...aku sendiri masih belum bisa menjawapnya...apa kata hati aku yek???)

No comments: