Wednesday, March 16, 2011

Kantoi baca komik Hentai...

damn...sgt tak disangka orang menuduh aku baca komik hentai...shyt~

padahal, aku duk baca komik Fairy Tail, tp dituduh lak baca komik tak senonoh tu...ko tgk sepintas lalu je, trus nak tuduh2...lain kali tanya dlu btol2...apa daa~

dah mmg diorang, kartunis Jepun lukis kartun2 tu seksi, apa bley wat...tp tak de lah sampai ke status porno...faham!!!

teruk rasa bila dituduh camtu...tolong skit yer, aku tak baca komik2 tak senonoh tu sbb aku kan baek, innocent lg...haha~

yang penting, Fairy Tail, aku tetap sokong...miahahaha~

ade ke komik aksi ceni dikatakan sebagai hentai??? isk3~

No comments: