Wednesday, July 20, 2011

Tahniah

dalam bulan Julai nie ada 2 berita gembira sampai kepada aku...

pertamanya, aku nak ucapkan tahniah kepada sepupu aku yang telah dinaikkan pangkat sebagai Professor Madya. memang hebat, baru beberapa tahun mengajar dah dapat Professor Madya dan ucapan tahniah juga kerana sekali lagi memecahkan rekod keluarga kita.

dulu2, masa masih di bangku sekolah rendah, pernah aku tanamkan impian untuk challenge apa yang sepupu aku dapat, tapi di setiap peringkat aku kalah, yang sama hanya masa UPSR je. agak payah sebenarnya nak kalahkan orang yang memang hebat nie, menjadi pelajar terbaik kelantan, pelajar terbaik sekolah agama juga pelajar Malaysia terbaik semasa di Jordan.

walaubagaimanapun, abg tetap menjadi role model saya dan doakan yang terbaik untuk abg sekeluarga.

+++

kedua, tahniah kepada Mohamad Fadzil kerana telah ditawarkan untuk bekerja di syarikat yang sememangnya menjadi idaman beliau. habis je praktikal, panggil interview, terus dapat kerja, sangat hebat! bertuah ko dapat bos yang baik dengan ko. nnt dah kerja tu, jangan la lupakan aku pulak ye...hehe~

Gambar google

7 comments:

kanakanak said...

happy family .
tahniah

kanakanak said...

happy family .
tahniah

Ted said...

ehe..tQ~

Amri Abd Rani said...

tahniah jugak.....

yuyun said...

tahniah kat ted jugak sebab ada impian untuk jadi lebih baik. semangat tu penting! =)

Ted said...

[Amri Abd Rani] terima kasih...=D

Ted said...

[yuyun]hehe...makasih yun, tp perjlnn masih jauh lg, samada aku mampu tamatkan atau tidak, masih belum ada petunjuk lg...