Sunday, December 25, 2011

Rangkuman 2011

JANUARI
- memasuki tahun baru macam biasa.
 
FEBRUARI
- satu peristiwa yang betul2 mencalar imej dan kredibiliti aku dalam menjalankan tugas... sangat tertekan dengan apa yang berlaku.

MAC, APRIL, MEI & JUN
- kerja siang malam tak hingat dunia

JULAI
- back to KL (bukan atas urusan kerja) berjumpa dengan mereka2...really have a great fun even though ianya hanyalah 1 day trip.

 aku dan mereka2

OGOS
- Aidilfitri yang kosong

SEPTEMBER
- Kerja siang malam

OKTOBER
- Back to KL again (juga bukan atas urusan kerja, kalau atas urusan kerja hampir tiap2 bulan aku g KL)
- Menonton teater The Secret Life of Nora
- Lepak2 with best-est buddy
- Makan n menghabiskan duit

 TSLoN ticket

NOVEMBER
- 1st time dalam hidup menjalankan ibadah Qorban hasil titik peluh sendiri...Alhamdulillah sangat gembira, really enjoy the moment.

 Akad
 
DISEMBER
- dapat berhubung balik dengan beliau selepas 1 tahun lebey mendiamkan diri...Alhamdulillah, harap dapat keep in touch lagi...
- dapat berita gumbira dari kawan baek, Alhamdulillah happy bagi pihak ko...=)
- 1st time ever aku main futsal, actually 1st time jugak aku pijakkan kaki ke gelanggang futsal...sebelum ini, gelanggang futsal tu langsung tak menaikkan nafsu aku utk main futsal (well, of course aku kna paksa sebenarnya dan nak jaga hati member2 and aku mintak lepas nie aku takkan lagi pijakkan kaki ke gelanggang futsal lagi...huhu~)

what a boring life kan...tapi walauapapun terjadi, thats my life dan aku rasakan ianya sangat fantastik...ada suka, ada duka, bosan, benci, marah, smua bercampur dalam satu tahun dan semua pun dah jadi kenangan...yang baik aku jadikan teladan, yang buruk aku jadikannya sebagai sempadan...harap tahun 2012 akan jadi lebih baik dengan beberapa aktiviti dah disusun dengan moleknya tinggal nak diperkemaskan...tak mo bgtau korang lagi apa, tapi InsyaAllah ianya akan berjalan dengan lancar...=)

No comments: